• Samling Getinge cupen söndag 4/2 för 2012

    Hej På söndag 4/2 spelar 2012 Getinge cupen. Samling för samtliga 2012 spelare kl 13.00 i Getinge hallen. Spelschema se tidigare inlägg. P 2011-2013 29 jan 2024 0kommentarer
  • Träning Konstgräs onsdag

    Hej. Vi kör träning 17.30-19.00 onsdag. P 2011-2013 29 jan 2024 3kommentarer
  • Tack för en imponerande insats under Getingecupen!

    Hej spelare och föräldrar! Vad roligt vi hade på cupen igår! Jag är så imponerad över vilka duktiga lagspelare och motståndare killarna är och den insats de lägger ner både innan, under och efter matcherna. Det var en god stämning i laget! Hälsa de så gott så ses vi på träningen på onsdag /Maren P 2016-2017 28 jan 2024 3kommentarer
  • Visa fler nyheter