• Start 17/1

    Hej! Hoppas ni har haft en skön julledighet! Ons 17/1 drar vi igång med gymnastiken igen: kl. 17-18 i lilla gymnastikhallen. Tänk på under träningarna: - det är en fördel att gympa barfota men det är ok att använda skor - ta av ev smycken - ta gärna med vattenflaska - sätt upp håret om det är långt Meddela gärna om ni inte kan komma samt om ni inte längre vill fortsätta. Vi hoppas dock att alla är taggade- det är vi! Vi ses! Hälsningar Malin, Anna, Erika och Emelie Gymnastik 17/18 8 jan 2024 0kommentarer
  • Info mm

    Hej Imorgon drar vi igång träningen igen. 10.30-12.15 i Getingehallen. Sedan kör vi på som vanligt. I slutet av jan drar Getinge cupen igång. Vissa söndagar ställs då träningen in. Följ kalendern så den är uppdaterad. Lagen och matchtider för cupen kommer inom kort. Vi ska även sköta kiosken under de dagar då vi spelar cup. Kioskschema kommer inom kort, man sköter ev byten själv. P 2011-2013 6 jan 2024 3kommentarer
  • Viktig ändring i Getingecupen!

    Hej på er! Detta riktar sig främst till er med spelare födda 2015 som har anmält sig till getingecupen. Det hade blivit ett fel i anmälningen så 2 lag var F8 (födda 2016). De födda 2015 får inte spela i ett F8-lag, bara tvärtom. Så nu har jag bett arrangörerna ändra så vi deltar med ett F8 (2016) och ett F9 (2015) lag. MEN! F9 (2015) spelar på söndag fm 28/1. Så jag vill gärna att ni hör av er till mig så snart ni kan så jag vet om det funkar för alla. Dels behöver era barn kunna spela samt att en av er föräldrar kan hjälpa till i kiosken. Ber om ursäkt för röran och hoppas att det går bra. F 2015-2016 6 jan 2024 5kommentarer
  • Visa fler nyheter