• Lite spel i hallen idag

    Hej Vi tänkte lira lite boll i hallen idag vid 11.00 till ca 12.30 ifall någon är sugen. Bara skjuta och spela 2 mål 😊 P 2011-2013 6 jan 2024 0kommentarer
  • Lira lite boll idag

    Hej Tänkte lira lite boll i hallen idag vid 16.30-till ca 18.00 om någon är sugen 😃 P 2011-2013 5 jan 2024 0kommentarer
  • Gott nytt år!

    Träningen startar igen 10 januari. Vi fortsätter på onsdagar 17.15-18.15 i Getingehallen tills det är dags för utesäsong (sidådär april?). Ni som fortfarande har matchkläder hemma måste ta med dessa till träningen nu. Getingecupen närmar sig och vi har lite ont om kläder till den. Angående Getingecupen hoppas vi få besked om datum och tider för respektive lag under kommande vecka. De datum som ligger på Getingecupens webbplats är alltså inte helt säkra ännu. Vi saknar fortfarande en tränare vilket inte funkar. Någon förälder från F15/16 eller P16 måste ställa upp om det ska gå att fortsätta. För er som inte läst föreningens guide kommer en länk här: Här finns information om vad föreningen erbjuder sina medlemmar men också vad den har för förväntningar på spelare, ledare och föräldrar för att det hela ska fungera. P 2016-2017 1 jan 2024 1kommentar
  • Visa fler nyheter