• Gott nytt år!

    Träningen startar igen 10 januari. Vi fortsätter på onsdagar 17.15-18.15 i Getingehallen tills det är dags för utesäsong (sidådär april?). Ni som fortfarande har matchkläder hemma måste ta med dessa till träningen nu. Getingecupen närmar sig och vi har lite ont om kläder till den. Angående Getingecupen hoppas vi få besked om datum och tider för respektive lag under kommande vecka. De datum som ligger på Getingecupens webbplats är alltså inte helt säkra ännu. Vi saknar fortfarande en tränare vilket inte funkar. Någon förälder från F15/16 eller P16 måste ställa upp om det ska gå att fortsätta. För er som inte läst föreningens guide kommer en länk här: Här finns information om vad föreningen erbjuder sina medlemmar men också vad den har för förväntningar på spelare, ledare och föräldrar för att det hela ska fungera. F 2015-2016 1 jan 2024 0kommentarer
  • Gott nytt år!

    Träningen startar igen 16 januari. Vi fortsätter på tisdagar 17.15-18.15 i Getingehallen tills det är dags för utesäsong (sidådär april?). Ni som fortfarande har matchkläder hemma måste ta med dessa till träningen nu. Getingecupen närmar sig och vi har lite ont om kläder till den. Angående Getingecupen hoppas vi få besked om datum och tider för respektive lag under kommande vecka. De datum som ligger på Getingecupens webbplats är alltså inte helt säkra ännu. Vi saknar fortfarande en tränare vilket inte funkar. Någon förälder från P15 måste ställa upp om det ska gå att fortsätta. Jimmy och Linda är kvar till och med Getingecupen, sedan står Philip ensam. För er som inte läst föreningens guide kommer en länk här: Här finns information om vad föreningen erbjuder sina medlemmar men också vad den har för förväntningar på spelare, ledare och föräldrar för att det hela ska fungera. P 2015 1 jan 2024 0kommentarer
  • God jul och gott nytt år

    Nu tar vi jullov från fotbollsträningen! Blir suget efter fotboll för stort vill jag rekommendera jullovsfotboll, se separat info. Vi drar igång med träningen igen samma vecka som skolan börjar (v.2). Samma tid och plats. Vi hade en mysig träning idag där vi avslutade med att "klä granen" (stafett) och fika lite pepparkaka. Tack för det här året, det är en fröjd att träna era härliga barn i fotboll. God jul och gott nytt år! 🎄 /Maria, Andreas, Carolina F 2012-2014 19 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter