• Ingen träning imorgon ons, fre istället

    Hej Träningen imorgon ons är inställd då det inte går att träna på konstgräset. Vi tränar på fre istället inne i hallen kl 16.30-18.00 P 2011-2013 5 dec 2023 4kommentarer
  • Anledning till frånvaro på träning

    Hej From nu vill vi ha en anledning till varför man missar träning. En del skriver anledning men många gör inte detta. Ju äldre spelarna blir ju viktigare kommer närvaro att vara när det kommer till laguttagningar till cuper, matcher mm. Vi vill oxå ha frånvaro anmälan minst en timme innan träning. MVH Tränarna P 2011-2013 3 dec 2023 0kommentarer
  • Ingen träning lördag 2 december

    Vi ställer in på grund av snön. Ha så kul i pulkabacken istället! Missa inte byns julmarknad på eftermiddagen där föreningen är med. P 2015 1 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter