• Årets bingolottförsäljning på ingång

    Som medlem i Getinge IF ingår det att sälja bingolotter till uppesittarkvällen och bingolottokalendrar. Kalendrarna, 4 per spelare, kommer inom kort delas ut. De säljer man för 100kr per styck. Har man möjlighet att sälja fler kontaktar man någon av ledarna. Lotterna kommer närmare jul. Ni kommer också få information om hur ni betalar in pengarna ni får in samt vad ni ska ange för att tala om vem pengarna kommer ifrån. P 2016-2017 22 okt 2023 0kommentarer
  • Årets bingolottförsäljning på ingång!

    Som medlem i Getinge IF ingår det att sälja bingolotter till uppesittarkvällen och bingolottokalendrar. Kalendrarna, 4 per spelare, kommer inom kort delas ut. De säljer man för 100kr per styck. Har man möjlighet att sälja fler kontaktar man någon av ledarna. Lotterna kommer närmare jul. Ni kommer också få information om hur ni betalar in pengarna ni får in samt vad ni ska ange för att tala om vem pengarna kommer ifrån. P 2015 22 okt 2023 5kommentarer
  • Sverige - Schweiz

    Hej! På fredag är det dags för landskampen mellan Sverige och Schweiz på Ullevi. Det är OS-kvalmatch! Med tanke på det tragiska som hände i Bryssel i veckan har jag förståelse för om det finns dom som känner sig osäkra inför resan. Det finns dock inga rekommendationer från SvFF att avstå från matchen och säkerhetsrutinerna har stärkts runt och på arenan. Är det dock någon som inte vill följa med på fredag så meddela mig så fort som möjligt. Vi har hyrt buss tillsammans med p/f-16 så vi kommer att åka gemensamt till Göteborg. Såhär ser förutsättningarna ut: Bussen avgår 15.30 från idrottsplatsen. Tänk på kläder efter väder. Det kan bli kallt så ha mössa, vantar och gärna vinterjacka ev underställ värmer gott. Man får bara ha en liten väska med in på Ullevi max 40×40×20cm. Obs ingen mat, dricka eller paraply får medtas in på Ullevi. Då det blir buss istället för bilar så äter vi i Göteborg innan vi går in. Föreningen bjuder på en lättare matsäck med fralla, frukt och dricka för alla som är anmälda till utflykten. Meddela allergier eller avvikelser snarast i kommentarsfältet. Man får gärna ha en fickpeng med sig om man önskar köpa godis:korv i kiosken. Matchen startar 18.30 och vi beräknas vara tillbaka på IP ca 22.00. Vilken start på lovet! 🍂😊 Hoppas på en spännande och rolig resa och match! Väl mött Maria, Carolina och Andreas F 2012-2014 22 okt 2023 2kommentarer
  • Visa fler nyheter