Förlust i Kungsbacka!
Bortamatch på Tingbergsvallen under fredag kväll där vi ställdes mot Kungsbacka IF. Vårens möte slutade 2-2. Matchen inleds i högt tempo där Kungsbacka är det laget som för spelet. Vi växer in i matchen och gör också 1-0 på skott utifrån. Kungsbacka för spelet utan att skapa några riktigt heta lägen och oftast har vi koll på vår matchplan. 1-1 kommer lite oväntat och står sig i paus. I andra halvlek blir vi nedtryckta och Kungsbacka skapar en del lägen. Vi har något farligt läge också med bland andra två frilägen. Kungsbacka gör 2-1 på kontring där vi misslyckas med att ställa om. Vi försöker forcera men är aldrig riktigt nära. I den perioden gör Kungsbacka ytterligare 2 mål och vinner rättvist. Dagens GET gick till Jesper Andersson. Vi tackar motståndarna, domarna och publiken för matchen. Chans till revansch på torsdag hemma på IP när Alet kommer på besök. Väl mött då! #lagetfrånlandet #getingeif #getinge #fotboll #getingeifherr @getingeifherr
Herrlaget
13 aug 2023
0kommentarer
Terminsstart!
Välkomna tillbaka!! Ons 30 aug drar vi igång, samma plats och samma tid - 17.00-18.00 i lilla gymnastiksalen. I år har vi extra stöttning av två föräldrar för att minska sårbarheten. Som tidigare önskar vi att barnen har med vattenflaska, har uppsatt hår och gympar utan smycken (pga skaderisk). Det är en fördel att gympa barfota. Hoppas ni är lika pigga på att starta igång som vi! Hör gärna av er om ert barn inte längre vill fortsätta då många barn står i kö. Vi ses! Hälsningar Malin, Anna, Erika och Emelie
Gymnastik 17/18
12 aug 2023
0kommentarer
Inför HT-23
Hej! Hoppas att ni har haft en fin sommar, snart drar vi igång fotbollsträningen igen. Vi har fortsatt träning mellan 17.15-18.30 på IP. Vi kommer att dela upp barnen födda 15 och 16, vi önskar även att bilda ett tjejlag för de födda 15 & 16 men då behöver vi minst en hjälpledare till. Hör av er om ni är intresserade. Vi ses den 23/8 kl. 17.15 på IP //Joakim, Johanna, Rohat, Linda och Jimmy
P 2015
11 aug 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter