• Medlemsavgift

    Hej! Nu har info om medlemsavgift kommit ut per mail. Om ni inte har fått info eller har några frågor- hör av er. Vi ses på ons! Hälsningar Malin & Anna Gymnastik 17/18 23 feb 2023 0kommentarer
  • Utomhus på lördag

    Hej På lördag tränare vi utomhus på konstgräset mellan 11-12.30. Ska bli soligt men lite kallt så mössa och vantar är att föredra. P 2011-2013 23 feb 2023 1kommentar
  • info från föräldrarmötet

    Hej Här kommer lite info från föräldrarmötet. Lite kort info från årsmötet: Det borras för bergvärme och passas samtidigt på att fräscha upp i klubbstugan. Medlemsavgiften i år är 350kr/person eller 800kr/familj, träningsavgifterna förblir desamma som tidigare. Mer info kommer från kassören längre fram (medlemsskap och träningsavgift ska vara betalt i slutet på Mars). För mer info om vad som förväntas av spelare/föräldrar/ledare se föreningsguiden på hemsidan https://www.getingeif.se/Document/Download/0/8804973 Nytt för i år är att vi kommer att spela 7v7, vilket innebär att jag måste registrera spelarna i ett program som heter Fogis. Detta är inget ni föräldrar behöver hålla reda på utan det sköts av mig. Däremot behöver jag ha ett intyg på att jag får lov att registrera era barn som spelare i Fogis. Detta görs via en blankett som jag skickar med era barn vid nästa träning. Lämnas åter till mig så fort som möjligt. 7v7 innebär att vi inte spelar poolspel (flera matcher samma dag) längre, utan en match per helg (tror jag). Matchen kommer att vara 3 x 20 min. Jag har förslag på två cuper som skulle kunna vara intressanta för tjejerna men här vill jag ha input från er föräldrar om vilken som passar bäst eller om det inte passar alls. Den ena är avsedd endast för flickor och spelas i Ängelholm den 2/7. Och den andra är för alla och spelas i Stafsinge den 27/8. För mer info se https://www.procup.se/cup/36076.htm https://www.procup.se/cup/36289.htm Vi bestämde på mötet att det är rimligt att ha fotboll två tillfällen i veckan, dvs när vi går ut på gräs kör vi två träningar i veckan och när det är match på helgen kör vi en träning (och en match) i veckan. Onsdagar och Lördagar är de dagar som fortfarande passar bäst så jag ska försöka få tider då. (Onsdag 17.15-18.30 och Lördag 10.15-11.30). Jag behöver hjälp av några föräldrar som tar ett lite extra ansvar för planerandet av roliga aktiviteter utanför fotbollsplanen, detta är ett bra sätt att främja lagsammanhållningen. Välkomna att erbjuda er i kommentarsfältet... obs det förväntas inga storslagna planer varje månad, men det hade varit trevligt med någon aktiviteter per år. Det verkar som att de flesta av er är hemma till helgen så vi kör träning som vanligt på lördag kl 9-10, väl mött :) Trevlig kväll! F 2012-2014 22 feb 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter