Samling 2012 för spel i Getinge cupen
Hej Samtliga spelare födda 2012 samlas 13.00 i Getinge hallen för spel i getinge cupen den 11/2. Matcherna går med start 14.00 till 16.45. Dom går lite omlott om varandra (vi har 2 lag) mellan dessa tider. Vi har inte bestämt lagen än och kommer nog inte göra det förrens vi samlas och vet att alla kan vara med.
P 2011-2013
19 jan 2023
0kommentarer
Samling för 2013 till Getinge cupen
Hej Samtliga spelare födda 2013 samlas 11.15 i Getinge hallen för spel i getinge cupen den 4/2. Matcherna går med start 12.15 till 14.30. Dom går lite omlott om varandra (vi har 2 lag) mellan dessa tider. Vi har inte bestämt lagen än och kommer nog inte göra det förrens vi samlas och vet att alla kan vara med.
P 2011-2013
19 jan 2023
0kommentarer
Getingecupen, spelschema och tider
Hej! Nu är det snart dags för Getingecupen och vi spelar som sagt lördagen den 28 januari. Här nedan kommer laguppställning och spelschema. Lag 1: Ali, Loui, Marley, Arvid, Charlie B och Emilia (födda -15) Matcher klockan; 10.45, 12.15 och 13.30 Lag 2; Malik, Filip, Oliver, Erik S, Asker, Vincent och Charlie M (födda -15) Matcher klockan; 11.15, 12.30 och 14.15 Lag 3; Aria, Lara, Kasper, Loo, Ruben, Gabriel och Vilma (födda -16) Matcher klockan 9.15, 9.30 och 10.15 Vattenflaska, benskydd och skor medtas, vi kommer även att dela ut matchställen nästa vecka som ni ansvarar för att ta med er till cupen. Undrar ni över nåt så fråga någon av oss tränare. Vi vill även välkomna Jimmy Berggren som är vår nya tränare ⚽
P 2015
18 jan 2023
4kommentarer
Visa fler nyheter