• Ang. ikväll

    Hej. Vet inte om ni sett infon kring julavslutningen ikväll och jullovet, bifogar info här för säkerhetsskull. Maria F 2012-2014 9 dec 2022 0kommentarer
  • Getingecupen

    Snart är det dags för Getingecupen igen, vi kommer att spela under helgen den 28 eller 29/1. Vi måste nu veta på ett ungefär hur stort intresset är hos barnen. Eftersom vi har så många barn så kommer vi att anmäla fyra eller fem lag (beroende på hur många som vill/kan vara med) och då kommer vi förutom kioskpass o.dyl. behöva hjälp av vårdnadshavare under matcherna, typ hjälpledare, kanske kommer bli en ledare och en vårdnadshavare per lag. Skriv så snart som möjligt här nedanför om ni kan eller inte. Alltså ska det barn vara med måste åtminstone en vårdnadshavare vara tillgänglig under helgen för att hjälpa till. P 2015 8 dec 2022 14kommentarer
  • Förtydligande angående morgondagen 🎅

    Imorgon samlas vi i Getingehallen kl. 17.30 för en gemensam avslutning med alla barn och ungdomslag, vi bjuder på fika och det är endast barn och ledare som är inbjudna. Bra om barnen kommer i träningskläder då det kommer att vara fysiska aktiviteter Hoppas att vi ses imorgon! P 2015 8 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter