• Bendt bil lördag 26/11

    Hej På lördag är det dags för Bendt bil cup igen. Vi ska ha 2 st lag, ett lag på morgonen och ett lag lite senare på fm På morgonen samlas följande 7.30 på IP Axel Emil Albin Ville B Zander Kushtrim Matcherna är 8.30, 9.30, 10.30 plan 3 Andra laget samlas 10.00 på IP och är Sigvard Alwin Elias Hugo Oskar H Pablo Samir Matcherna är 11.00, 12.15, 13.15 plan 1 P 2011-2013 20 nov 2022 0kommentarer
  • Terminsavslutning, återanmälan och foto

    Hej! Terminen börjar gå mot sitt slut och sista gången för i år blir onsdagen den 7 dec. Då är ni välkomna och vara med och gympa med barnen. Vårterminen startar igen ons 18 januari, samma tid och samma plats. Vi önskar att ni meddelar oss via mail/sms senast 14 dec om era barn ska fortsätta nästa termin eller ej (meddela oavsett). Vi lägger ut bilder emellanåt på Getinge IFs sociala medier. För att slippa fråga vid varje enskilt tillfälle önskar vi därför i samband med meddelandet kring nästa termin att ni även anger något av alternativen nedan (samtliga gäller sociala medier): - Mitt barn får medverka på bild med ansikte - Mitt barn får medverka på bild men enbart bakifrån - Mitt barn får medverka på bild utan huvud alt med blurrat ansikte - Mitt barn får INTE medverka på bild Vi vill passa på att tacka för att vi får möjlighet att möta era guldklimpar på gympan! De är fantastiska och ger oss ny energi vecka efter vecka. Hälsningar Malin & Anna Gymnastik 17/18 17 nov 2022 0kommentarer
  • Matchställ

    Glöm inte ta med tvättade matchställen ikväll! P 2015 16 nov 2022 5kommentarer
  • Visa fler nyheter