• Träning som vanligt from nu

    Hej From nu så tränar vi som vanligt dvs Tis 17.30-19.00 Lör 11-13 P 2011-2013 30 okt 2022 0kommentarer
  • Match imorgon

    Glöm inte skor, benskydd och vattenflaska! Alla vårdnadshavare som har kioskpass, har ni glömt tid hör av er till mig eller se tidigare inlägg. Vi ses kl. 9 imorgon P 2015 28 okt 2022 0kommentarer
  • Höstlov

    Hej! Nästa vecka tar vi höstlov från gymnastiken och ses igen ons v45. Var rädda om varandra! Hälsningar Malin och Anna Gymnastik 17/18 26 okt 2022 1kommentar
  • Visa fler nyheter