• Bendt Bil Cup

    Hej Vi har anmält lag till Bendt Bil cup. Både för 2012 och 2013. Vi måste veta ganska omgående om man kan vara med. 2012 är den 19 Nov och 2013 är den 26 Nov. Vi lägger in det i aktiviteter så man kan anmäla sig. P 2011-2013 29 sep 2022 0kommentarer
  • Ingen gympa 5/10 samt byte av sal

    Hej! Onsdagen 5/10 ställs gymnastiken tyvärr in pga att aktiviteterna i hallen krockar och för att vi då fortfarande inte får komma in i den lilla hallen. Från och med den 12/10 är vi sedan i lilla hallen. Man går in nära där vi gått in nu men närmare själva skolan (vid hörnet av Simbaområdet). Ha en fortsatt fin vecka! Hälsningar Malin och Anna Ps. En rosa vattenflaska med Sky på glömdes kvar ikväll, vi tar med den till nästa träning. Gymnastik 17/18 28 sep 2022 1kommentar
  • Inställd träning idag!

    Hej! Vi ställer in träningen idag pga att det ska ösregna Nästa vecka kör vi igång inomhusträningen igen. Ha det gott så ses vi nästa onsdag kl. 17.15 i Getingehallen! //Johanna, Linda, Joakim och Patrik P 2015 28 sep 2022 1kommentar
  • Visa fler nyheter