• Maskot till HBKmatchen imorgon!!

    Hej! Med kort varsel har vi fått förfrågan om vi har 2 barn som skulle kunna tänka sig vara maskotar och gå ut med HBK imorgon, tillsammans med de äldre barnen i laget över oss. Matchen börjar kl.17.00, samling 16.00, det ingår en biljett/barn. Först till kvarn för det är brådis //Johanna P 2015 16 sep 2022 2kommentarer
  • Påminnelse medlemsavgift

    Hej! För er som inte betalat medlemsavgift vill vi påminna om att betala in: • 250 kr i medlemsavgift • Familj: 700 kr (om barnet och/eller syskon/föräldrar är med i andra grupper i föreningen) Medlemsavgift betalas till BG 737-8078 eller swishas till 1233216397. Ange barnets för- efternamn, gymnastik 17/18 och e-mail som referens. Om ni redan betalat in avgift som familj måste ni meddela kassören (ekonomi@getingeif.se) att barnet ska läggas till för att försäkringen ska gälla. Trevlig helg! Anna & Malin Gymnastik 17/18 16 sep 2022 0kommentarer
  • Bortamatch mot böljan

    Hej Nu på lördag är det bortamatch mot böljan, samling på IP kl 10.15 för följande: Oskar H Wille B Albin Sigvard Elias Lindskog Hugo Alwin Pablo Oscar P Kushtrim P 2011-2013 16 sep 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter