• 7 manna match och sammandrag på Lördag 10 sept

    Hej På lördag har vi både 7 manna match och sammandrag i Getinge. 7 manna matchen börjar 11.00 och sammandraget börjar 13.00. Följande spelare samlas till 7 manna matchen kl 10.00 Elis Zander Axel Elias Lindskog Hugo Albin Kushtrim Oscar P Damien Wille Bengtsson Vi tänkte ha en enklare kiosk med Kaffe, Korv med Bröd, enkel kaka etc Kiosken ansvarar Damien, Zander och Elis försäldrar för. Samlas vid 10.00 och börjar plocka fram saker. Följande spelare samlas till sammandraget kl 12.00 Ebbe Forsberg Elias Ling Emil Samir Sigvard Oscar H Pablo Linus Alwin Samma sak här, enklare kiosk. Ansvarar gör Pablo, Sigvard och Elias Lings försäldrar för. P 2011-2013 6 sep 2022 0kommentarer
  • Vinst mot Hyltebruk!

    Fint väder under söndagen när vi åkte till Hylte för match. Smolken i bägare var att kommunen klippte gräset i torsdags, vilket ledde till en långhårig och svårspelad plan. Hylte firade 100 års jubileum denna dag. Grattis till er och kul att få vara med på den dagen. Matchen inleddes med ett ställningskrig med ett krigande Hyltebruk (som alltid varit en svår motståndare för Getinge IF) samtidigt som vi försökte etablera spel på offensiv planhalva. Vi gör 1-0 genom ett fint anfall, 2-0 via hörna, 3-0 på omställning och 4-0 via ett fint anfall. Något som inte riktigt speglar matchbilden då Hylte inte alls är ofarliga framåt. Bland annat genom ett skott i stolpen. Ju längre halvleken leder ju mer tröttnar Hylte och vi tar över. 4-0 i paus. Spelövertaget fortsätter och 5-0 kommer efter fint kombinationsspel i sista tredjedelen. Andra halvlek är relativt avslagen med några chanser åt båda håll. Hylte får in en boll i matchens sista spark för slutresultatet 5-1. Dagens målskyttar blev Jacob Hallberg 2, Malkolm Karlsson 2 och Lukas Andersson. Matchens GET gick till Malkolm Karlsson. Vi tackar motståndarna, domarna och publiken för matchen. Gällande följetongen kring läsken så bjöd Hyltebruk på det. Stjärna i kanten! #lagetfrånlandet #getingeif #getinge #fotboll #getingeifherr @getingeifherr Herrlaget 4 sep 2022 0kommentarer
  • Ny träningstid från och med nästa vecka!

    Hej! Vi är många som stressar till fotbollsträningen och vi känner även en viss tidspress. Därför senarelägger vi en kvart plus att vi kör en kvart längre träning så fr.o.m nästa vecka är träningstiden 17.15-18.30. Vi vill även påminna om att vi helst ser att ni inte stannar och tittar på träningen. Barnen tappar fokus och det blir svårare för oss att göra "vårt jobb". Tack på förhand för er förståelse. //Joakim, Linda, Patrik och Johanna P 2015 2 sep 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter